Leopard.

Hej!

Slutade tidigt idag så tog mig ner på stan och unna mig en solning vilket var grymt skönt och behövligt! :) Sen vart det en av de obligatoriska telefondejterna med Maria som måste ske minst en gång per dag. Undra hur vi alltid kan ha tusen saker att prata om jämt.. lustigt det där! ;)

Skulle träffat Tobbe vid fyra men hade ett möte som drog över tiden. Alltid ska det gå åt helvete med våran fika men skam den som ger sig, vi ska lyckas få till den där fikan utan att det krockar nån gång kan man ju tycka! ;) Jaha vad skulle jag då hitta på... det blev LEK! Lek med smink! Kanske inte det snyggaste men roligt och övning ger färdighet lr vad är det dom säger! Självklart var jag ju tvungen att leka framför kameran med och nedan är lite bilder där jag "fular" lite.. finns mer seriösa bilder men dom bjuder jag på en annan dag. :)

l
l
V











sandra

Snyggo jag vill också leka! Vi måste fixa det någon dag :)



URL:


A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!



URL: http://angelijnas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?