torsdag



Dax att uppdatera lite.

Livet känns riktigt bra måste jag säga. Trivs kanon i lägenheten och att ha mitt! :) Har underbara vänner som lyser upp min tillvaro och ja lite annats som händer.. kanske allt vänder nu?! Hoppas och känns som det! :)

Idag är jag slut som människa.. lr känt så hela veckan. Idag var jag ett vrak och kände mig mosig och fick tidigare från jobbet. Så nu är det vila vila och åter vila och hoppas på att vara pigg till lördag. Ska ju ha lite spa med Maria i relaxen vi har där jag bor. :) Sen viiin på kvällen här. Så kurera och villa är prio! Men är inte så depp för det för som sagt livet är ju rätt gött i övrigt just nu! :)

Juste satte i hårförlängning på Ida i måndags för första gången och måste erkänna mig stolt över mig själv! Vart ju kanon! Kul var det med, gillar ju att pyssla med sånna saker. Hår och makeup är kuuul! Hade en tjej som var här och blev fest sminkad i lördags.. kul! :)

Ne nu ska jag lägga mig i soffan framför en film. Skönt! :)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?