fort.. tick-tack!

Hej!
 
Redan torsdag och veckan lider mot sitt slut.
Håller på och rensar och sorterar lite hemma inför flytt lite varje dag. Har ju bara två veckor kvar innan allt ska vara klart.
Egentligen är det tre veckor kvar till flytt men eftersom jag är borta en vecka så blir det så. Nästa vecka och en vecka när jag kommer hem. Blir GALET den veckan. Då allt ska packas klart och flyttstädas. Är ju mer än man tror att styra med. Om en vecka ska Sanny vara ute ur sin lägenhet med. Men blir så bra när det är klart. :)
 
Håller nu med att grejja förfullt men måste snart bryta för att fräscha lite då det är sista kvällen för "Halv åtta hos mig" ikväll. Sitter i dygnsurt hår så lite får jag nog anstränga mig. ;)
Iaf.. ikväll blir det hemma hos Maria. Vi prata om vi alla som varit med ska avsluta att alla blir "bjudna", alltså ingen behöver laga mat, ute på resturang. Får se när det blir, om det blir. :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?