Ny vecka!

Då var helgen förbi och en bra sådan. Bio med babe i fredags och sen hem och mysa vidare med film. :)
 
Lördagen åkte jag Ida och Angelica till Norrköping för lite shopping och mysig lunch. Riktigt bra dag!
På kvällen satt "min" Ida och jag och drack vin hos mig och Agelica och Ida ville komma förbi. Det jag inte visste var att en drös med folk till kom helt spontant med och överraska. Inget jag visste något om lr hade planerat utan folk kom på eget initiativ. Snacka om att jag vart paff när alla trilla in. Kul! :) Så det som börja med vin mys sluta i en förjäkla kul fest hos mig. ;)
 
Söndagen vart nog den slappaste på bra länge, soffan var min bästa vän. haha
 
Ny vecka nya möjligheter.. Massa att ta tag i nu framöver inför flytt. Sannys lägenhet ska tömmas först innan jag åker till Turkiet. Sen bor han här i två veckor innan vi lämnar min och flyttar till vår gemensamma lägenhet. Så två lägenheter som ska röjas och annat som måste styras med så fullt upp! :)
 
Tumblr_ma8ufje4zg1r2s6who1_500_large





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?