Sliten tjej

Herre gud vad jag mått dåligt idag!! Vet inte vad jag fick i mig igår. Efter krogen gick vi till sanny och börja må jätte konstigt och däckar. Idag har jag mått illa och huvudet dunkat. Har bara legat i soffan och inte kunnat äta något. Brukar dessutom inte hålla i sig så länge som det gjort. Nu börjar jag känna mig lite bättre men är fortfarande inte ok. Imorgon är allt bra det vet jag ju men suger att må såhär.

Annars var det kul igår. :) Glad och dansa loss och fick många skratt. Bra kväll.

Nu sätter vi igång veckan som kommer handla om projekt flytta sanny haha Vi har ju börjat och mesta är nerpackat men ska köra allt tillfälligt imorgon till stigtomta tills vi får vår lägenhet. Sen ska det städas och fixas i veckan. Tar ju lite tid.

Vi passar på att bli bjudna på mat när vi ändå är i stigtomta. Gött! ;)

På lördag drar jag till Turkiet med, som jag längtar!!

Bild frön igår.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?