Trist! :(

 
Hörde att det blivit nån sur min i helgen för folk gick över till mig i lördags. Dom var nämligen på en annan fest innan. Jag vill understryka att jag inte har något med det att göra. Jag bjöd ingen hit och folk kom självmant. Så jag har inget med det att göra som sagt, då får man vara sur på dom som gick hit då det var deras beslut och inte mitt då jag inget visste och vart förvånad själv över alla som trilla in. Självklart var det kul att folk kom men JAG har inte sagt till nån vad dom ska göra eller inte. Folk gör vad dom vill själva och ingen ska välja "sida/part" för sånt är larv! 
Vet att folk reagera på att typ "alla" var bjudna utan jag, tom min kille och tyckte det var dåligt. För mig är det strunt samma och det är oavsett ingen som väljer sida för som sagt det ska ingen behöva göra. Vi är ju vuxna människor. Jag har absolut känt mig sviken och sårad men har insett vilka som man trodde var ens vänner i själva verket kanske inte var det men jag har laggt ner det nu (och sen länge egntligen) och lägger energi på det som får mig att må bra och är viktigt för mig just nu.
 
Spela spelet men jag är inte med i det, det får ni ha för er själva. :)
 
Sista jag skrev om detta och kommer bara fokusera på det bra nu och bara vara mitt glada spralliga Fanny som jag är idag!  :)
 
 
 
 
 
 
 


Sandra

Helt jävla rätt vännen <3



URL: http://scarlsson.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?