WTF!

Hallu!
 
Fick känna mig kry en dag innan på kvällen kom feber som en smäll från ingenstans igen. Vart hemma resten av veckan. Trött på att vara sjuk!
 
Känner min inte helt hundra men på bättring. Förkyld och "konstig" i kroppen än men på rätt väg tror jag.. brukar va ett tecken när man börjar bli rastlös.
 
Sen är jag lagom bitter på en annan sak. Ett gäng tjejer har anordnat White party på C&D. Beställde hem klänning till lördag och dom brukar vara snabba men tror ni inte att deras leveranser är försenade! Så nu står jag utan klänning och det är imorgon. :( Jag är ingen klänningsmänniska och vitt i den mängden är inte jag heller så kändes viktigt att ha nått jag verkligen tyckte om för att inte känna mig obekväm.. Nu vet jag inte vad jag ska göra... :( 
Mindre lätt att hitta en vit klänning på stan nu som jag dessutom ska trivas i, får inte vara för "gulligt"..  Har inget val än att ge mig på ett försök iaf..
 
Trist när man sett fram emot lördagen då jag vet hur kul det var förra gången.
Har även iår fått förfrågan om att agera fotograf för kvällen så glöm inte att träna på poserna för jäklar vad det ska fotas! ;)
 
TUR att trotts motgångar med sjuk och klänning så finns det riktiga ljuspunkt denna vecka!
Tror jag håller på den nån dag till vad det är. :)
 
Ne skit samma, problem är till för att lösas!
Är ju på bättring = positivt
Klänning måste ju kunna lösas = positivt
Annan spännande händelse = POSITIVT!
 
Från starta med ett negativt inlägg där jag var bitter men med kanske förståelse så sluta allt positivt med förståelse! haha
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?