Jultider

Hej!

Jag verkligen bara njuter den här tiden av året. Älskar julen! Allt är nästan klart med. Julklapparna är nästan klara och bara någon små sak kvar. Julbaket är färdigt och granen är köpt. Idag ska det städas lite och ev fundera vi på att tjuvstarta och ställa in granen redan nu. Är ju så mysigt. :) 

Ledigheten är snart här och som jag längtar och behöver det! :) 

Idag ska jag även få träffa en läkare på medicin och hoppas på lite hjälp för minska mina problem med magen. Så jag mår bättre, känner mig mindre trött konstant och med allt få ett bättre immunförsvar.  Allt går ju genom magen. Se vad han säger. Fick turen att träffa en överläkare med så det är bra. Håll tummar och tår nu! :) 

Sen blir det massa jag tänkte hinna med efter som städa, färga hår, sola, fix hemma och ev besök av Ullis och Krippa som ska få fransar och bryn fixade inför julen samt ta en kopp te/kaffe. :) 



Kär i livet just nu! 

Kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?