Du är bra du!

 
 
Veckan är i full rullning. Tyvärr har det inte blivit så mycket träning mer än lite hemma. Helt enkelt valt att ta det lugn då jag än går på penicillin vilket gör att infektionen inte alltid är hundra ur kroppen och immunförsvaret försämras lite. Sen blir man så sjukt trött av det. Så för att inte riskera att sjukna igen (med mitt redan dåliga försvar) så tar jag det lugnt och blir hundra istället! :) Men OJ vad det kryper i träningsnerverna. Vill egentligen bara köra men nu är det dax att lyssna på kroppen och tänka till lite!
 
Idag har fina Ida varit förbi. ♥ Blev lite hårfix! Jag har plockat ut håret på henne och hon har klippt mig. Mitt hår känns mycket fräschare igen och inklusive jag själv. Hår är viktigt! ;)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?