God morgon!

Torsdag redan, veckan rusar iväg! :)

Jobb idag (som alltid på vardagar) och sen blir det hem och plugga! Japp idag ska det pluggas massa körkort. Fortsätta läsa den tråkiga (jag är ingen pluggmänniska) boken och försöka få in massa teori i huvudet. Ska nog gå bra för skam den som ger sig! ;)

Blir en liten date med Ida idag med, vi tänkte dra och sola. Länge sen nu jag gotta mig där så det blir en bra break i pluggandet. :)

Gick faktiskt bättre att träna igår än jag trott och de konstiga jag kände igår visa sig inget på träningen eller efter. Gött! Och även om man är omotiverad som jag var innan när jag kom till gymet så går allt och gick dygn svett därifrån och nästan med en bättre känsla just gör jag genomförde det trotts hur känslan va innan. :)

Idag blir det sen träning då jag ska plugga så länge jag orkar och Sanny jobbar sent så vi kör tillsammans på senare kväll istället. Blir bra det!

Nu måste jag göra lite nytta. Ha en toppen dag! :D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?