Oldies!

 
Otroligt men sant. Sjukna i onsdags IGEN. Börja med en jäkla svullen hals och hög feber som gjorde att jag bara låg och frossa och kunde varken svälja lr äta. Tittar i halsen på kvällen.. japp full med prickar. Hej halsfluss. Har så ont så igår tog jag mig till läkaren. Vet att man knappt för penciliin längre för halsfluss men försöka duger. Kom dit och hade skyhöga infektionsvärden, lika med rejäl halsfluss och fick pencillin utan tvekan.
 
Men fasiken vad jag är trött på at vara sjuk jämt. Ångesten gentemot jobbet är HÖG och paniken på lönen jämt är HÖG. Så less!! Mitt imunförsvar är verkligen katastrofalt dåligt. :(
 
När jag nu ligger hemma titta jag på en extärn hårddisk jag har, oj vad mycket bilder (galet) och så kul!
Bjuder på några. ;)
 
OBS: Dessa från 2009 och är bara fram till ca slutet 2011 om några känner sig missade på bilder. :)
Klick-bara bilder om man vill se dom större!
 
 
 
 
Haha fanns sjukt mycket mer bilder och oj vad saker ändrats sen dessa togs.
Situationer, folk (ibland undar jag vart dom glada spralliga personerna jag kände tog vägen, ni vet sånna men kunde släppa alla spärrar och bara skratta tills man dog typ haha) och annat.. 
Livet gör ju det ibland... förändras.
 
 


Jessie

Det sär var inte igår, roliga tider! Kul att se och minnas tillbaka, mycket som har hänt sen dess! Krya på dig! Kram

Svar: Vad kul att få hitta till din blogg! =) Ja visst är det, finns sjuk mycket mer bilder på dig med ska jag säga hihi. Tack så mycket, börjar pigga på mig. Kram
Live your life!



URL: http://halfmysize.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?