paus?

 
Oj gått en vecka sen jag blogga men har inte riktigt haft varken tid lr lust (tyvärr). Varit en vecka där jag varit så sjukt trött. Vet inte varför. Knappt orkar träna och tog mig dit en dag bra och orka hälften av vad jag brukar och dubbelt så död. Nått skit i kroppen kanske?!
 
Nu är iaf helgen snart här, ÄNTLIGEN! :) Förra helgen vart de tvådagars och en riktigt bra sådan. Men det blir det INTE denna helg. Som tur är! ;) Imorgon kväll blir det bara lugnt och mys med babe. ♥
Får se vad lördagen bjuder på men sugen på att hitta på något kul, inte det vanliga vill säga! :)
 
Ne nya tag nästa vecka med träning och allt annat efter denna vecka. Tänker sova tidigt ikväll och vakna upp till underbara fredag! :)
 
Slänger in nn bild från förra helgen och veckan! :)
 
Fina Ida och jag!
 
 
Solning och färgning i veckan när jag sluta tidigt i tisdags.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?