Be happy

 
Det bara rullar fram och veckan är snart slut igen, YES! :) Jobbat på och ska fortsätta så men mina underbara barn på jobbet i veckan. Träning blandat med plugg (körkort) har fått fylla kvällarna. Nytt mål. Ska jag ta det där körkortet måste jag strukturera upp det lite. Så kan inte få allt så blir varannan dag plugg och varannan dag träning på vardagarna. Så får det bli om jag ska fixa det. För när jag väl sitter då kör jag tills jag inte orkar så får där av bli fokus på en sak per kväll. :)
 
Helgen är till hälften redan planerad. Fredag blir det fest för två kollegor som fyller jämt, 30+25 år. Dom har styrt upp lite fest för bara jobbet, blir nog riktigt kul! :) Fest/aw typ i ett! ;)
 
Lördag ska jag få kramas med min Tess som äntligen kommit hem från Thailand. Mysfika med henne och uppdatera varandra om senaste. LÄNGTAR! :)
 
Nu väntar jag bara in Angelica med från Thailand med så är jag nöjdare än nöjdast! ♥
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?