Lill-lördag! :)

Igår var det fullt ös! Börja tidigt och sluta då även skapligt. Direkt ner till hamnen för en mysig fika med Simone. Oj nu är det nära till bebis hoppar ut, spännande! Alltid lika trevligt att ses! :)

Direkt vidare på fridkvårdsmöte på Friskis. Har blivit (med en kollega) friskvårdsombud på jobbet. Så man ses på olika träffar och får lära sig massa bra samt får grymma tips att ta med sig. Igår fick vi prova lite meditation genom andningen och sen hade vi "kompis massage". Riktigt kul! :)

Vidare hem för sätta i hår på Tess! :)
Kan säga att efter den dagen dog jag sen. Trött som ett as! Bra dag var det men trött tjej somna tidigt sen. ;) Gått med lite halsont till och från ett tag och känt mig trött men blir inget mer vilket är skönt men eftersom jag redan va lite sliten så vart de väl värre när jag kom hem.

Idag gick det fan små segt med träningen lr vi gjorde den grymt bra men vi fick kämpa lite extra bara! ;) Sega i kroppen var vi båda men peppa varandra så gott vi kunde! :)

Nu njuter jag av lugnet hemma och inga måsten. Sanny drog iväg en sväng lite spontan så passar på att njuta av lite egentid. Behövs ibland! :)

Nu ska jag fortsätta med ingenting (haha) ett tag innan Sanny kommer hem igen. :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?