tjohooo

 
Bara inse, jag är en periodare när det gäller att blogga men det får ni ta! Just nu är det fullt upp och så får det vara. Bloggen kommer tyvärr inte i första hand just nu även om jag önskar jag haft mer tid med den men jag ska försöka bli bättre. :)
 
Träningen tar MYCKET tid just nu och kul är det. :)
 
 
Vi har hunnit med valborg sen sist och ja kan tycka mig det var en riktigt bra kväll. Kul att få med Emma med!  =) Grillning och prat, musik och dans fick sammanfatta kvällen.
 
Har hunnit fixa lite mer på balkongen med. Ny möbler ska det bli är tanken så dom får inte vara med på kort utan bara det jag planterat. Tycker sånt är så otroligt kul och kan inte neka till att jag drömmer mig bort till en fin trädgård i framtiden. ;)
 
 
I helgen vart det en lugn och skön fredag. Angelica, Sebbe och Robert kom förbi och vart filmhäng tillsammans istället för på varsitt håll. Skönt det ibland umgås utan alkohol. ;) På lördagen drog vi ut till syrran och Johannes. Gu vad mysigt dom bodde. I ett litet sött hus utanför sjösa med en liten ladugård med får och små söta lamm. Ja kan inte säga annat än att jag är riktigt glad för min systers skull! :D
 
Spontan vart det grill och häng här på kvällen med lite folk. Trevligt och sen röjde vi dansgolvet. Tummen upp för det. :)
 
Söndag, går för fort men fasiken vad jag gillar dom. Inga måsten och bara va. Fika i hamnen med Tobbe och Nina och lilla söta Tilde. Sen grill hemma på balkongen. =) Bra söndag!
 
 
 


Sis

Tack! Välkomna ut när ni vill! Haha, Johannes blev visst en tjej ;)

Svar: oj hhaha ändrar! ;)
Live your life!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?