helg

 
 
Idag har varit en riktig segsöndag där vi inte gjort många knop efter en riktigt bra gårdagen. Hade faktiskt riktigt roligt ute! :) Vi sat här först en stund innan jag Giannis, Gustaf och Sanny drog ut en sväng. Träffa kul folk ute som vi hängde med och även fortsatte hemma hos oss en sväng och satt och snacka ett tag. Krogen var faktiskt helt ok, visst mycket folk osv men vilka man är med gör mycket. Bra stämmning med många skratt. Så som det ska vara helt enkelt! :)
 
Nu är det laddning inför ny vecka med träning (äntligen), för nu ska jag fasiken var fri från allt skit jag haft i kroppen som gjort att jag dött efter jobbet! Träning blandat med plugg består veckan av. För hej och hå vad bra det går nu. ;) Pluggat varje dag förra veckan och är riktigt taggad för att fortsätta i samma takt. KUL! :D Är väl på tiden att jag fixar det där körkortet nu! :)
 
Bilder från igår.
 
 
 
 (Giannis öga ser sjukt läskigt ut, vad hände?! haha)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?