Måndag!

 
Måndag och starta upp med ett pass på gymmet där jag körde bröst, framsida axel, mellersta axel och triceps. Inte min bästa dagsform idag men kämpa på och kände mig nöjd när jag gick därifrån med känslan att jag gjort så gott jag kan. :)
 
Nästa pass blir ben och rumpa som fokus! Mitt absoluta favorit pass i veckan. Man ska köra så man knappt kan gå ner för trappan för då vet man att man verkligen tagit i och gjort bra ifrån sig.
 
Inte trodde jag för några år sen att jag skulle tycka träning var så kul. Var aldrig den tjejen som gilla gymnastiken i skolan, spela fotboll eller höll på med någon annan sport. Min dröm när jag var liten var att hålla på med street dance men fanns inget sånt här då när jag ville börja och när det väl kom så var jag så pass stor att jag var för feg. Så kan det vara och det får jag ångra bittert nu. ;P Men att hitta gymmet känns kanon då jag känner mig starkare i kroppen, mer vig och mindre problem med min rygg. :)
 
Har självklart mina mål och dom ska nås!
Men detta är ju något jag gör till stor del för att en bra och sund kropp som är stark och håller länge livet ut! 
 
Gör det för dig själv!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?