Lite höstshopping/belöning!

 
Har suktat efter ett par träningsbyxor från Better bodies länge (läs sjukt länge). Gav mig själv en liten morot att om jag kommit en bit på vägen, kämpat hårt och nått en del av mina delmål så får jag köpa dom. 
 
Nu är dom beställda!! Wohoo!
 
Träning ger färdighet och med snygga tränigskläder känns det ännu roligare. Så kommer öka tempot ännu mer nu förhoppningsvis. :P . Massa cardio fortfarande på schemat. Går inte att bara styrketräna om man är ute efter en fit och hälsosamkropp så nu lägger jag en massa tid på just cardio och styrkan i mindre mängd.  Den styrka jag lägger fokus på just nu när jag kör styrka är mindre genomgångar av kroppen för att inte tappa allt samt mer fokus på runpa/ben samt mage. Kommer trappa upp i nov med styrkan igen. :)
 
Lycklig tjej! ;)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?