Så kan det vara..

 
OJ JÄKLAR vilken vecka det varit och därav har bloggen blivit lidande. Har varit en tuff vecka på jobbet med personalbrist, kaos, rörigt och övertid. Så jobba, träna och sova är hur min vecka varit. Jobb-mässigt har den varit tyngsta på bra länge och tränings-mässigt har den varit guld. Verkligen höjt nivån lite denna vecka och det känns kul. Jag kan mer än jag tror. Så stort plus denna vecka och ett stort minus denna vecka. Men helgen var nu mer än välkommen kan jag säga haha. :D Vägrar ha några måsten och ska bara vara och ta det som det kommer. Känner mig ärligt totalt slut så behöver pausa nu. Hoppar även vinet och partyt i helgen. Var bjuden på lite fest ikväll och vad jag tror så kommer det vara kul folk men nej jag ska fasiken lyssna på kroppen nu. Den behöver lite lugn. Sen är jag inte direkt sugen heller, som skrivit om tidigare är jag rätt trött på festande. Så lugn och nykter helg för mig, SKÖNT! :)
 
Sanny är iväg denna helg med. Denna gång på öl- och whiskymässan i sthlm och tror han har det riktigt bra hehe. ;) Åkte idag och kommer hem imorgon. Så igår kväll tog vi det lugnt och bara myste hemma. Att han är innebär även att jag får lite egen tid idag/kväll och det är fasiken nyttigt och även något jag njuter av att få ibland. Speciellt när det varit mycket.
 
Jag drar iväg på lite kul istället senare i oktober med jobbet då det är kryss vi far på! :)
 
 
 
 

 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?