Godmorgon

Hej! 

Redan torsdag och känns som veckan rusat iväg. Inte mig emot för snart är det helg och har vad det känns som en kul helg framför mig. :) 

Men först tar vi torsdag. Först jobb till halv fem och sen vid halv sex ska vi ha lite Thaikväll på jobbet. Brukar göra lite roliga saker tillsammans ungefär en gång i månaden. Så ikväll ska Kristina lära oss att laga Thai, trerätters blir det. Och tror att vi ska bl.a. få lära oss att göra hennes goda vårrullar som jag beställde av henne när jag fyllde. ;) Snacka om att jag ska göra det hemma sen, sjukt goda. ;P 

Ha en grym dag! :) 





Simone

Åh, dom var super goda :)

Svar: Lr hur, så snart kan jag göra dom själv så jag kan bjuda på dom! :)
Live your life!



URL: http://simonesnya.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?