Pyssel

Hej! :)

Idag har jag haft en riktig "pyssla-om-mig-själv" -kväll. :) Det behöver man ibland. Har varit och solat, färgat utväxt, inpackning och målat naglarna så dom är fräscha igen. Man känner dig som en ny människa! :) 

Btw var jag ju lite sugen på att färga håret mörkt men kommit fram till att jag inte ska göra det nu. Ska jag göra det vill jag ha ny förlängning i igen och beslutat att låta håret få vila ett tag och ta hand om det ordentligt. Måste låta det vila ett tag! Nästa vecka ska det klippas med så får se hur det känns då men jag har övertygat mig att jag ska fixa det (att hår kan vara så viktigt och göra så mycket)! Har istället beställt klipps så jag kan ha långt ibland, går inte att göra något nu med mitt slitna hår. ;) Halva priset mot vad jag betalt för hel förlängning betala jag. Då mitt vanliga sitter i håret i ca 3 månader, och detta kommer jag använda kanske vid någon utgång ibland så kommer hålla läääänge! :D Så max 4 gånger i månaden mot slit 30 dagar i månaden gör stor skillnad, ja ni kan räkna ut själv och tror ni förstår vad jag menar. Så känns lättare att låta mitt hår vara. ;) 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?