Tisdag

Det känns som måndag fast det är tisdag. Sånna här veckor är guld! :) 

Laddat batterierna ordentligt i helgen och avslutades med en heldag i Stigtomta med familjen. ❤️ 
 
Byggdes även soffa till uteplatsen igår, av lastpallar! En kul "trend" som blivit stor med bilder i mängder på det på "hemma fixar sidor". Idag köpte vi bord och dynor. Bara överdrag som ska sys till dom och hitta fina kuddar! 😃👍

Bra ryggpass med Sandra nere på hälso fick starta träningsveckan. Kul men med bra fokus. Toppen! Vi skratta gott när vi insåg att vi hade likadana byxor på oss och svart topp till idag. Bara gilla läget och skratta åt det. För egentligen sjukt pinsamt, hoppas folk fatta att det var miss och inte planerat! Haha Förstår mig inte riktigt på mig det där med att medvetet klä sig lika. ;) 

Ne nu har jag nyligen avnjutit min goda hemmagjorda ost och broccolisoppa och tänkte lägga mig tidigt sen. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?