Godmorgon

Att jag aldrig kommer i säng som jag tänkt. Antingen fastnar jag i något "plock" hemma eller framför tv. Kom i säng lite tidigare igår men inte alls som jag tänkt. Sov som en stock inatt men hade absolut behövt mer sömn. Trött. Men tar alltid nån vecka innan man kommer in i bra rutiner igen efter semestern. 

Sen har jag vaknat med halsont och hostig ett tag på mornarna. Kanske därför man är lite trött. Trappas upp (väldigt) lite hela tiden men inget mer. Dagarna känner jag typ inget och mår bra. Så har något som inte bryter ut. Nu när man kommer tillbaka till jobbet och alla bakterier känns det lite oroväckande. Men det ska inte bli något av det. Inte varit sjuk knappt något det här året och så ska det fortsätta! Världens sämsta immunförsvar har varit guld detta år och inte varit ordentligt sjuk något. Proppa vitaminer och sova mer så försvinner det nog. Tänk positivt! :)

Nu tar vi tag i denna dag och den börjar med jobb. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. :) 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?