Time

Idag har jag verkligen haft fullt upp efter jobbet. Bakat både fikabröd till jobbet och smörgåstårta som jag ska bjuda familjen på imorgon. Sen städat av lite hemma och hunnit träna. Bra där Fanny! ;P Kvinnor kan, japp! 

Men den där tröttheten på dagarna får snart ge upp. Tror det är den där halsen som fortfarande gör ont när jag vaknar som spökar. Något är det i kroppen och det visa sig i form av trötthet nu. Folk börjar dessutom sjukna in på jobbet. Men jag vägrar bli sjuk! Så länge som det stannar som det varit länge nu är det bättre än bli sjuk i så man blir hemma. Inte tid, för mycket på jobbet som gör det verkligen fel tid att sjukna på. Proppar vitaminer i massor vill jag lova. :)


Sanny och jag körde av ett grymt armpass. Kändes riktigt bra. Dock segt att träna utan musik. En propp gick på gymmet och musiken dog. Vad det gör mycket när man har musik på, känns lite bättre och man ger lite mer. :) Men som sagt gick bra ändå. 😊 


Nu ska jag landa i soffan en stund innan det är dax för sängen. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?