Slutet

Hej! :)
 
Nu är snart denna vecka slut. Har haft en rätt tung vecka, om inte annat tunga sista dagar på veckan. Har haft sjukt ont i ryggen och det tar på krafter enormt. Det har ju tyvärr påverkat träningen med. Kom i onsdags em och trodde ärligt jag skulle avlida av smärtor på jobbet. Som tur var så är onsdag vår vilodag så missa ingen träning och jag fick hem och vila ryggen. Tordags försökte jag mig till gymmet där ben och mage skulle köras. Min rygg palla tyvärr inte med mer än några benövningar på låg vikt där jag satt ner i en stol med bättre stöd för ryggen. Är ju vår extra dag för dom muskelgrupperna så missa inte något större pass. Dessa två kan jag alltid klämma in lättare efter ett ordinarie pass och lättare ta igen. Fredag var studiedag på jobbet och trodde efter lunch att jag skulle skjuta mig själv. Sitta en hel dag som man inte är van vid och sen ha ont är ingen bra kombo. Hängde med en kort stund till  S:T Anne Bar&Lounge för lite after work men blev äta och gå hem sen. Så jag och Sanny tog oss istället en skön hemmakväll. 
 
Denna helg har varit otroligt lugn måste jag säga och vi har i stort sett bara varit hemma och inte gjort några större ansträngningar. ;) Ryggen fick vila igår med men kändes mycket bättre men ville inte stressa på det..
 
Idag testa jag och körde fredagens pass.. gick faktiskt över föräntan. Gjorde inte ont men kände av att det var lite tyngre i tyggen ä vanligt. Körde inte för höga vikter för att inte stressa ryggen och ja som sagt det gick. Glad och nöjd över att ryggen inte verkar blivit något långvarit. Jag får äntligen vara där jag vill, på gymmet. :)
 
Idag hade vi även lite besök av Nina och Tobbe och deras sjukt söta dotter Tilde och deras två hundar. Lite gott fika och sällskap som vi träffar allt för sällan var trevligt en söndag. :)
 
 
Haha Sandra!!! 
 
Härligt filmklipp vi titta på under vår studiedag. :D
l
l
V
 
 
 


Sandra

Haha vilken liten glädjespridare jag är ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?