Bra träning ger bra känsla

 
Idag körde jag av ett bra armpass på gymet. Det riktigt sög i armarna och precis så ska det ju faktiskt kännas. Kanske låter lite överdriven men fasiken (vet att jag sagt det förr) vad jag älskar att vara på gymet och träna. Skulle kunna bo där just nu. Verkligen hittat min hobby eller ska jag säga livsstill för det är det. Tycker det är förbaskat kul helt enkelt. :)
 
Imorgon blir det en liten date med Krippa efter jobbet och sen träna med Sandra direkt efter det. Rygg och mage blir det fokus på. Det ser jag fram emot. Vi kör bra ihop och det är kul och samtigt ordentligt. En person som är bra att träna med och som har samma tänk och mål med träningen. Vi har bra utbyte av varandra helt enkelt. :)
 
Sjukt gammal bild på oss. Här visste jag nog knappt vem
Sanny var ens och då är Sandra tillsammas med Sannys bror. ;)
 
 
Blir nog ev ett pass med lite senare när Sanny drar dit men tror jag kör lite cardio då. :)
 
 
 
 


Sandra

Å vännen det är så jäkla roligt att träna med dig också och det känns som om jag verkligen vill byta gym...
Känns som om jag äntligen har hittat någon som vill åt samma håll som mig. Men samtidigt har jag roligt när jag tränar.. En viktig del för mig :)

Svar: Detsamma gumman! ❤️❤️❤️
Live your life!



URL: http://sannndra.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?