Lugna gatan

 
Lugna gatan kan man verkligen säga då verkligen inte gjort något denna helg och bara varit hemma förutom i fredags kväll då vi tog en liten spontanare till stigtomta. Jag har dock inte haft något val än tagit det lugnt då jag varit sjuk och är. Riktig pangförkylning har jag åkt på och har inte haft ork för något eller har.. ligger mest och vilar.. MÅSTE vara bra imorgon. Inte tid eller lust med detta. Måste vara på jobbet imorgon och vill träna! Sjukt att man har abstinens av dess like efter två dagar utan träning!
 
Har iaf idag när jag ändå inte orkat så mycket lagt upp ett nytt träningsupplägg/träningsschema. Viktigt att efter ett tag variera övningar samt rep/vikt för att hela tiden chocka musklerna. Annars vänjer sig kroppen och musklerna och tillslut händer inget. Sen är det roligt med varation, även om jag kan trots schema byta lite ibland! Skönt att ha en grund iaf. Detta ser jag fram emot. :)
 
Nu ska jag snart hoppa i säng så jag forhoppningsvis vaknar upp som ny männsika imorgon utan förkylning (iaf bättre) och utan feber! Håll tummar för mig.
 
 
 
 
 




fin bild:D

Svar: Tack! :)
Live your life!



URL: http://xolizzie.blogg.se/


MATILDA

Snygg!!

Svar: Tack snälla du. :)
Live your life!



URL: http://matildays.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?