Semester!!

Äntligen semester men tror inte man riktigt får känslan för än ikväll när man inser att man inte behöver ställa klockan. :) 

Semestern började med aw med kollegor. Vi satt först här ett tag och vi hade så trevligt att vi ringde och boka om vårt bord till senare så vi slapp stressa. Sen vart det mat på hamnmagasinet och får ärligt säga att jag ätit godare. Tror dom glömde kryddor för var tyvärr smaklöst. Men trevligt hade vi iaf och det är ju det viktigaste. :) Satt till tolv där innan jag drog hem. 

Lördag dag spendera jag med att fixa makeup och hår på en brud. Gör ju inte så ofta hår man måste säga att jag vart nöjd. Kul var det om inte annat. Vill ju mer än gärna gå en hårstaylist utbildning då det är bra att ha när man håller på med smink att kunna fixa håret med. Med en sån utbildning skulle man få mer kunskap som jag saknar. 

Sen blev det ut till Marcus i Oxelösund med ett bra gäng. Trevligt var det. :) Tog en sväng på Lotsen sen men det var inte mycket att ha. Lite folk och kändes som vi hade trevligare innan. Ofta är det ju så. Angelica och Sebbe följde med oss hem sen och vi satt fram mot småtimmarna och prata. Sen sov man rätt gott vill jag lova. 😊 

 
/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?