Full rulle!

 
Träning stod på schemat hela helgen. Bra pass med Sandra både fredag och lördag. Tog mig även iväg i söndags för ett rent konditionspass. Insåg i lördags efter vi kört cardio efter styrkan hur dålig kondition jag verkligen har så sagt och gjort är jag igång med det med. Idag vart det cardio efter stryrkan med. Målet är väl att försöka köra lite efter varje pass. Så kanske man fort får upp lite flås. :D
 
Nu har nedräkningen för semestern börjat. Tre veckor kvar och jag längtar verkligen. Behövligt och så skönt att bara få vara ledig i fyra veckor. Inte massa planer utan va. Det enda vi planerat är Sanny som ska iväg med grabbarna (lite tradition varje ssommar att garbbarna drar iväg) och sen ska vi till stugan några dagar. Det ser jag fram emot. :)
 
Nu tröttare än tröttast ska jag sova tror jag. Japp halv tio men är man trött så ska man lyssna på kroppen. God natt. :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?