Happy

 
Kanske dax att uppdatera lite efter en tid då detta inte varit fokus. Har varit en jobbig tid där det hänt en del personliga saker för mig och Sanny. Nu börjar jag komma på rätt spår igen och ställa om tänket. Positivt tänkane och blicka framåt. Detta låter som gåtor för er som inte vet vad jag pratar om men tänkte fram och tillbaka om jag skulle skriva om det eller inte men valde inte. Så vad det handlar om får ni inte veta. De närmasta vet och det räcker, dom är jag otroligt tacksamma att jag har. Min familj, närmsta vänner och framförallt min älskade sambo som är en klippa i att vända negativa saker till positiva, peppat och gjort allt lättare (som det går). Kärlek! ♥
 
Nu har jag iaf fått igång min träning igen (den blev tyvärr lidande för ett bra tag) och det känns roligt. Synd bara att allt man kämpade för har man tappat men oftast finns det kvar och man kan snabbt jobba upp det igen. Träningen är något jag gör för jag mår bra av det och det är kul att utmana mig själv till att orka och kunna mer för varje gång. Samt tycker det är kul att se att en klenis som jag fakstiskt kan få fram lite små muskler. Att träna gör ju faktiskt att min kropp håller längre i livet och har redan sett reslutat i att jag haft mindre ont i ryggen (blestas på jobbet) sen jag börja träna. Det är ju väldigt positivt. Sen det viktigaste av allt jag tycker det är otroligt kul! :D
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?