Godmorgon

Hej soool!!  

Galet vad fort veckorna går och redan torsdag idag! 😃 Klagar inte och dessutom ska det bli grymt väder idag. Solen du är så välkommen! ☀️ 

Igår var det massa hårfix i mängder. Krippa var här och jag lärde henne sätta i hår på mig. (Min frissa är ju höggravid. :D) Kul med lite kvalitetstid hon och jag. Vi avsluta med hämta mat, galet gott! Tack för all hjälp gumman! ❤️ Sprang till frissan och hade tur att dom hade tid till mig fast klockan var efter halv sex. Hem och färga håret sen. Hår hår och hår bestod min gårdag av. Hehe Men så otroligt nöjd! Måste säga att jag verkligen trivs i mitt mörka och har ingen ångest alls över att jag färga bort mitt blonda. Var ändå så trött på det! ;) 

Snart mot jobb och stänger idag. Sen (ÄNTLIGEN!!) träning med Sandra! Som jag längtat! Man blir så van att träna med varandra så blir så tomt utan varandra! 😜


Trevlig dag! 😘 


Sandra

Å underbara torsdagskväll på gymmet <3. Äntligen är vi tillbaka :)



URL: http://sannndra.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?