Måndag

Så var det måndag igen! Går så fort att jag knappt hinner med. ;)

Efter en lugn och skön helg så känns måndag helt ok. 
Efter jobbet var det körlektion på schemat. Gick riktigt bra så känner mig faktiskt stolt över mig själv. 👍😃

När Sanny kom hem från jobbet så vart det träning. Rygg och axlar fick jobba och det kändes bra. Idag var det bra styrka i kroppen. Det där kan verkligen variera och tror verkligen på att det beror på (självklart) hur man mår men mycket på hur man ätit. Har man ätit bra har man mer styrka i kroppen. Säger sig själv! :) 

Träning kan vara det roligaste som finns och känner verkligen hur jag mår bättre i kroppen av träning. Tex har jag mindre problem med ryggen mot förr när jag inte träna och hade ont till och från. Nu har jag sällan ont. Så det kommer verkligen positiva saker med träning.  








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?