Tisdag

Så har veckans första dag passerat och vi går in på dag nummer två. Går så fort. :) 

Vart en bra start på veckan med jobb och körskola sen. Gick helt ok och lektionen handla om att parkera. Det fixa jag men träna behövs alltid så tänkte jag skulle få in lite extra träning på det i veckan utöver den vanliga träningen. :)

Sen stanna jag kvar på stan och vänta in Simone för en fika. Mysig break i vardagen och blir alltid en massa prat om allt och inget. Trevligt. :) 

Tog ingen bild så får bli en gammal bild. ;) Det är för fem år sen en rolig kväll. :P Förhoppningsvis här vi blivit lite äldre och visare sen dess. 😉


Hoppade gymmet sen och tog en pw istället och den slutade med backintervaller. Gick förbi en bra backe så varför inte köra. Vill ju jobba på mitt flås (sjukligt dåligt) och då är ju backintervaller en jätte bra grej att köra. :) 


Nu måste jag dra till jobbet. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?