F R E D A G


Igår vart det ett sent kvällspass på gymmet. Sanny hade övertid och där av sen träning. Fick köra i City men det går bra ibland även om det inte är lika bra. Körde ben och mage och dom har ju några maskiner där som dom inte har i hamnen så passade på att köra dom som omväxling samt lite andra övningar. 
 

MEN nu är det FREDAG!! 

Så galet skönt och bra känsla. Och det bästa är att den där lila svackan jag hade förra veckan känns som bortblåst. Var väl lite höstdepp antar jag och när jag fått ur mig det så känns det bra igen. Ibland behöver man helt enkelt bara ventilera och få ur sig. ;) 

S drar på kryss med jobbet i em tills imorgon så ikväll blir det sova själv. Sover självklart helst med han men en natt ska jag nog överleva. ;P Får se vad jag hittar på ikväll men lutar åt att bara vara hemma med en bra film i soffan och en massa tända ljus. :) 

Sen får vi se vad helgen bjuder på. Har ev planer på lördagkväll men inte bestämt mig riktigt än hur jag ska göra. Hemma kväll lr hitta på något.. Får suga på det lite till. ;)

Ne nu måste jag hoppa i kläderna och dra till Norrköping. 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?