Kamera

Skulle verkligen vilja ha en kamera, en kompaktkamera.
 
Det ska mesta dels använad för att kunna ta syngga närbilder på sminkningar jag gör men även annat blandat som tex snygga bilder till bloggen.  
 
Anledningen till att jag vill ha en kompaktkamera och inte en systemkamera är att jag vill att den ska vara mindre och där av mer praktisk. Den ska alltså inte vara bökig att ta med på tex sminkjobb som jag vill fota. För man tar inte med en stor kamera utan blir oftast kvar hemma och en mobilkamera tar inte lika bra bilder. En liten tar ingen plats och den kan alltid ha med i väskan.
 
Sen att man kan ta bilder utan tusen inställningar som det är på en systemkamera känns skönt. ;) Vinkelbar skärm är ett plus men dock så mycket dyrare så absolut inget krav jag känner jag har men en önskan. Bra upplösning är största kravet så närbilder blir bra. Sen för kunna ta bild på tec ansiktet och kunna klippa ner en den till en närbild på ögat och det är fortfarande en bra bild.
 
Ska nog ha lite koll på mellandagsrean i jul om dom har nån bra för dom är dyra om man ska en riktigt grym kamera!
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?