Söndag ♡

Söndag är sköna! 

Efter en natt där jag vaknat av huvudvärk, illamående och tjock i näsan är jag glad att jag bara var hemma igår. Även uppskattade jag verkligen en lugn söndag. Ipren är min bästa vän. Men inatt hoppas jag på ordentlig sömn. Oavsett brukar man må bättre av att gå till jobbet och inte kunna känna så mycket. :) Imorgon är en ny bättre dag! :)

Idag lagade Sanny sin goda fisksoppa till lunch. Alltså den är så god att man äter tills man kräks typ! 

Sen har vi verkligen bara varit och njutit av räkor såhär på kvällen. Havets tecken idag tror jag allt. ;) 

Nu ska jag snart krypa till kojs och ladda för ny bra dag imorgon. Jobb och sen trafikskolan. Blir bra det! 😃 


Ser kanske inte så god ut men den är himelsk! 

/Fanny 



















NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?