Det går framåt

Efter en lugn och skön söndag med inslag av ett besök på resturang Rhodos med Sandra så var det dax för måndag igen. 

Skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter en veckas sjuk. Dock får träningen vänta iaf en dag till då halsen och hosta bråkar lite med mig än. 

Har övningskört idag med mamsen. Träna träna så jag får det där körkortet snart. :) Slapp åka skruttbilen idag och tog våran. Lite skönare att köra. :) Full fart när det gäller körkort denna vecka. Ska köra med syrran på onsdag med så jag verkligen får in grunderna nu så det går fortare fram på lektionerna sen. Känns lite extra viktigt att köra extra nu ibörjan så det släpper. Tacksam att jag har min familj som hjälper mig. ❤️ Ska även gå riskettan på onsdag kväll och körlektion på körskolan på torsdag. Så tre körningar, en kurs och hemmaplugg denna vecka! Tummen upp för det! 

Nu väntar jag in Sanny. Skulle ha landat nu men fick veta att dom inte kunde landa här pga dimman så fått flyga vidare till Arlanda. Bittert för dom när man är så nära och vill bara hem. Antar då att dom får styra med buss för alla då endel har ju faktiskt bilar stående på Skavsta. Inte dom dock. Hoppas resten nu flyter på. Blir trötta grabbar på jobbet imorgon. ;) 



/Fanny 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?