Jag lever! :D

Har varit lite dålig uppdatering här men min blogg-app fungerar inte som den ska än. Men hoppas det löser sig snart då jag oftast bloggar därifrån. :)
 
Kan kortfattat sammanfatta vad jag gjort sen sist...
  • Hunnit med två utb.dagar som var riktigt bra.
  • Träffat Madde, ÄNTLIGEN! :D 
  • Haft en lugn och skön fredag.
  • Sminkat en vacker brud i lördags på salong Lyx.
  • Träffat min pingla Ida över ett glas vin i lördags. Många skratt och mycket uppdate. Kanon kväll! :)
  • Pluggat hela söndagen.
  • Måndag ny dag nya möjligheter. Fick äntligen till ett träningspass.
  • Plugg, övningsköra, plugg. Somna gott sen. ;)
 
Nu är det dax att ställa sig in för en ny jobbdag och sen till körskolan och övningsköra. Hoppas på hinna med lite träning. Det hinns ju tyvärr inte som förut och får passa på när jag kan. All tid går just nu till körkortet men så får de vara även om jag saknar att träna mer än jag gör. Det är för en kort period får man komma ihåg. :)
 
 
Vacker bild från ett höstigt Norrköping.
 
 
Jag och Ida i lördags. :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?