Lider mot sitt slut..

Helgen är snart över och som alltid går det för fort. Känner mig inte alls motiverad till ny vecka. Det är mycket nu, lite för mycket. Även om det är bra och endel roliga saker så känner jag mig bara stressad. Och de innan veckan ens börjat. Men det är bara att kämpa på. Kommer vara såhär den här hösten och det är en kort period så bit ihop! 

Igår var iaf Ellen och Fredrik här samt Marcus. Vi kollade på Erik när han boxades och tog oss ett glas vin. Och bra gick det ju för han! :) Vart ingen lång kväll och vi gick inte ut lr något sånt. Vi stupa i säng istället. Skönt! 

Idag har Sanny hoppat fallskärm. Grymt! Vilken upplevelse. :D 
Vädret var med oss och han fick hoppa direkt utan väntan. Nästan så jag är avvis men vet inte om jag skulle våga. ;P



Var en nöjd kille efter ett hopp med blandade känslor! ;D

Sen har vi varit ute i vivesta. Vad fint dom fått och vad duktig min far är! Han gör ett grymt jobb där och blir så snyggt! :D 


/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?