Uttråkad

Blir mycket uppdate nu när jag bara ligger hemma. Och visst är det tråkigt uppdate men jag har något att roa mig med iaf. ;) Pendlar mellan soffan och sängen just nu. Tror jag sett alla (dåliga) serier just nu som går på tv och dom bjuder verkligen på bra tv mitt på dagen. NOT! 

När man inte har ork för annat får man lite för mycket tid över att fundera över saker. Bra som dåliga. Har iaf lagt upp ett nytt träningsschema/tänk i huvudet och det är bra. Ska bara bli frisk först. Sen hunnit fundera på lite hur jag skulle kunna pyssla om lite här hemma. Kan bli bra. Måste först och främst kolla med vår värd om vi får måla om. Det tror jag men ev jag kan få igenom att han betalar det om vi gör det själva. Han sa nämligen när vi flytta in att när kontraktet skrivs över på oss så skulle vi få fräscha till lite här så hoppas han håller vad han lovar. ;) Egentligen vill vi flytta till hus och vi har hittat ett hus med ett läge som passar oss kanon men tror det kommer dra iväg i pris. Sen tror jag vi gör rätt i att spara ett tag till, ett smart drag! Vi har ju ingen brådska egentligen då vi faktisk trivs. Men hus är drömmen. Men som sagt lite ommålning och annat pyssel med enkla medel skulle göra det lättare att inte stressa iväg med hus. 


Bort med fula randiga väggar och ersätta med vita. Bort med lite svart och in med vitt. Snyggt att kombinera men nu är det lite för mycket mörkt. 

Nu har jag babblat av mig lite igen. Ögonen är tunga så ska nog vila vidare nu. Bästa sättet att bli frisk på. 

/Fanny 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?