Jag vet

Uppdateringarna är dåliga och fått lite skäll om det hehe så här kommer ett inlägg. 

Fortfarande fullt ös. Därför det varåt lite dåligt här. :) 

Förra helgen var dock lugn men då ville jag bara va! Vi hade en helg där vi intog soffan både fredagen och lördagen och det behövdes. :) 

Istället för berätta allt jag gjort sen sist så folkuserar jag nu på denna helg. :) 

Vi startade med lugn fredag (obligatoriskt nästan) igår. La mig rätt tidig då jag var på sminkjobb sju imorse. Tok däcka om när jag kom hem. Haha. 

Sen har vi övningskört och tog en sväng och kolla på när Marcus körde cross. Svängde förbi Stigtomta med och lämna av några saker. 

Nu tänkte jag ta en sväng på stan och sen fixa lite hemma (städa). Sen blir det plugg för min del. Hoppas jag får en tid snart för uppskrivning. 

Ikväll ska jag njuta av egentid. Det känns som det var länge sen och jag är ju sån sån som behöver det ibland. Så ska bara njuta! :D 


Bild från i söndags då jag och Ullis tog oss en liten tripp. :) 

Kram 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?