Lycka!

Måndagen och startade med körskola efter jobbet. Första gången på motorväg! Gick bättre än väntat kan jag säga och var inte alls farligt! 😃 Skönt att ha de sista avbockat! Nu är det bara en praktisk lektion med själva bilen och repetion på det som man behöver. Lilla uppkörningen är bokad. Alltså en liten test inför stora uppkörningen. Den går man även igenom sen inför stora så man vet vad man behöver träna extra på inför stora. 

Och till de bästa!
Uppkörning och teoriprov är bokat nu! 
Wohoo!!! 

När tänker jag inte säga men inte allt för långt kvar. Så nu lägger jag in sista växeln och lägger ner all min själ på detta så jag förhoppningsvis klara allt på första försöker! Håll tummarna! 😄✊🏼





Simone

Åh så spännande jag håller mina 👊👊👊👊👊👊



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?