Vår

Vilket lyckorus man får av solen! Så skönt och klagar inte en sekund. Så snälla vår och sol stanna nu! :D 

Har äntligen landat i soffan efter denna dag. Lite röjning, fix och matlagning fick avsluta denna dag. Är i en period där jag rensar och plockar en massa hemma. Skönt faktiskt. Rensar ut gammalt skit vi ändå inte använder eller kommer använda. Lite för duktig på att spara ibland ("kan vara bra att ha någon annan gång"). Plockar och byter plats på saker hemma och organiserar lite i lådor och skåp. Ordning och reda ska det vara! Det gillar vi båda. :) 

Låter som jag inte gör annat än städar ibland. Men sista tiden är jag glad att jag ens hunnit städa en gång i veckan. För mycket i mitt liv just nu typ. Men lite småplock på kvällen kan vara ett skönt sätt att koppla av lite innan sängen kallar. 
Känns renare än det är ibland då. ;) 

Snart är allt som vanligt igen hoppas jag. Körkortet är snart check på och då kan jag återgå till att hinna det jag vill. Ta hand om hem, TRÄNA och framför allt träffa dom jag håller kär mer och lättare! Längtar! <3 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?