Veckan

Första veckan på jobbet är gjort. Om jag är bitter på att sommaren kom nu. Vi hade typ dåligt hela semestern och NU kom sommaren. Men sånt är livet. Får vara tacksam att jag får vara ute på mitt jobb. Sen får man ta vara på kvällar och helger. ;) 

En mjukstart på jobbet. Lite barn och väldigt avslappnad stämning på jobbet. Skönt det. För snart är det fullt ös igen. 

Hunnit med lite (mycket lite) träning, lite mat och häng med Krippa efter jobbet igår och idag skogen efter jobbet. 
Hoppade hamnmagasinet i torsdags då jag helt enkelt var så trött och inte alls sugen på att gå ut. Skulle ju även jobba idag. Kändes som ett bra beslut faktiskt. ;) 

Har även börjar planera min 30 års fest i veckan. Syrran var förbi i tisdags och vi kollade upp lite praktiska saker osv. Planeringen och förberedelser är i full gång. ;D 



Där var man mitt ute i skogen. Njöt av lugnet. :) 

Kvällen avslutades i soffan och där ligger vi än. Sängen snart och ladda för ledig lördag. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?