7 februari

Godmorgon. 

Vakna gärna sju(!!) idag och kunde inte somna om. Lite väl tidigt för min smak! 

Men bara gå upp och ta vara på dagen då. Mer tid för läsa helt enkelt. ;)

Igår körde vi afterwork. Alltid lika trevligt. Först bowla vi och börja med tre strike. Sen gick det dock inte lika bra men kom två i vårt lag så får vara nöjd med det. Sen tog vi taxin ner på öster. Vi provade på rocken och deras mat. Kanske inte den bästa resturangmaten jag ätit och kommer förmodligen inte äta där igen när jag vet att det finns bättre mat på andra ställen. Men trevligt var det! :D Jag lämnade sällskapet redan vid nio då jag var rätt trött och sen ville jag vara pigg idag. Sen är det så ibland att suget inte bara finns där. Måste inte alltid bli helkväll. :) Så dom fick festa resten av kvällen själva. ;) Tio var vi i säng och kändes inte alls dumt. S skulle upp och jobba och jag var ändå trött. Så har ju fått några timmars sömn inatt ändå. ;) 



/Fanny





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?