Foundation

 
 
Jag har haft Loreal infallible som favorit på senaste. Gillar den skarpt! Den enda nackdelen jag hittar är att jag ibland är lite fetare i hyn och då blir jag lätt glansig av denna då det är olja i den.
 
 
 
 
Nu var det dax att byta foundation då min var slut. Såg att Isadora har en ny för våren, Isadora hydralight matte. Den är vattenbaserad vilket är bra om huden redan är lite fetare. Ska bli kul att testa denna! :) Skadad kanske som tycker något så enkelt är kul, men smink är kul för mig vad det än är! :D
 
 
 
 
Ska även prova denna som jag vart nyfiken på. En eyeliner från ett märke som heter Kiss new york. Aldrig hört om det tidigare och hitta den på sminkavdelningen på ica maxi (av alla ställen) av en slump. Men gillar ju att prova nya saker så sagt och gjort fick den följa med hem. 
 
 
 
 
Återkommer med reslutat på produkterna. :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?