Inte ok!

 
Ne fy nu förstår jag varför jag varit så trött.. 
Min hals har svullnat upp, snorrar och fryser typ ihjäl! Inte ok och har inte tid med detta (det har man väl aldrig). Alvedon, nässprey och halstabletter är inköpt. Nu är det tokkurering för imorgon ska jag vara pigg. PUNKT.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
Något jag kan berätta som är roligt är att jag ska sminka i syfte för ung cancers önskalista. Therese Lejon har haft livmodercancer och till ung cancer önskade hon sig en stor 30års fest då hon var sjuk vid det tillfället. Sagt och gjort ska hon få sin dag uppfylld i efterhand på alla hjärtans dag. Jag ska bidra med makeup på Therese tillsammans med Linda som ska fixa håret. Känns bra att kunna bidra till något gott. :)
 
 
 
Läs lite mer om det på sn.
LÄNK!
 
Nu ska jag kurera och hoppas på att vara pigg tills imorgon. :)
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?