Min dag

Efter en sväng på stan kom jag hem med vitaminer, ett nagellack och en topp. Fynda även penslar på make up store. Vill ha bra penslar när jag sminkar mig som kunder (viktigt) så fyllde på nu när dom hade rea. Fick 4 st för 117(!!)kr. Galet. Med tanke på att dom kosta 100-200kr st i ordinarie. Vet inte hur det blev så billigt men nöjd tjej här. 😊👍 

Gjorde även en sminkning på en tjej ikväll som med lite kort varsel ville ha hjälp med en fest makeup. Hon vart nöjd så det är bra. Är kunden nöjd är jag nöjd. Kanske dax att starta eget nu. Kunder kommer och nu nör make up store stänger finns möjligheten till fler kunder. Tål att tänkas på. 

Nu är jag mer än död och landar i soffan. Känns att jag inte är så hundra än i kroppen. Var bjuden på annat ikväll men det får bli annan gång när jag är piggare. Nu vill jag bara bli kvitt denna envisa förkylning! 



Köpen. 

Trevlig kväll. :) 

/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?