Ny vecka

Avslutade helgen med att vi blev bjudna på god mat hos Sandra och Sebbe och sen bio. Såg Taken 3 och tyckte det var bra trotts att jag hört att den fått dålig kritik. 😊 




Idag har jag kunnat bockat av en del från listan. 
Bokat nya körlektioner ✔️
Bokat tid med två olika mäklare för värdering av lägenheten. Så får vi se efter jag fått reda på mer andra bitar vilken mäklare jag väljer. ✔️ 
Lite andra småsaker jag behövde greja med som boka om tandläkartid osv ✔️

Så har jag tränat (såklart). 
Armar och cardio blev det idag. Skönt och bra pass. Det enda som störde mig är att jag har smått ont i ryggen. Hoppas det ger med sig snart. Får vara försiktig så jag inte förvärrar något. 

Tog lite spontant några bilder när jag vänta på att vi skulle dra iväg. Satt på golvet i hallen och uppmärksamma att jag kunde se bra konturer på ryggen och var tvungen att fota. Kul när det händer saker med kroppen. Och detta var innan träning så inte att jag nyss kört rygg för då brukar ju det synas mer. Kul och motiverande! :D 

Utan några filter lr ändringar. Rent! ;) 
Inget filter utan mörka bara ljuset för man skulle se ännu bättre linjerna. 

Nu är det bara att jobba vidare. Och som jag sagt tidigare vill jag inte bli biffig (och kan inte bli med min kropp) utan är fascinerad av att man kan genom ändå rätt enkla medel förändra sin kropp. Sen huvudmålet få en stark kropp som håller längre i livet samt att jag mår bra och får energi av träningen. 

/Fanny





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?