Helgen

En skön kombo av promenader, sol och bad, mat på olearys och lugn. 

Fredagen var lugn och skön för oss. Det behövdes. 

Starta lördagen med en promenad med Sandra. Bra start på dagen!
Sen kom Jess hit på fm och fick äran att fixa hår och makeup på henne. Hon skulle vara tärna på ett bröllop och ville bli fixad. Skönt att släppa allt sånt och länna över det till någon annan. :)
Snygg som atten var hon i sin klänning. :)

Men vilket väder vi haft och klagar inte! Så i lördags efter lunch tog vi oss ut till Marcus och Ullis för lite sol och bad. Det tog och kom därifrån med lite färg på kroppen. Tänk så mycket fräckare man känner sig när man blivit lite brun. :) 
Middag på olearys efter det med Ullis och Marcus (och barn). God mat och trevlig kväll. Vet inte om jag drack för dåligt med vatten på dagen för jag var jätte tung i huvudet när jag kom hem. Så jag däcka i soffan och Sanny drog iväg och träffa lite vänner. Lika bra det för jag var nog inget roligt sällskap. ;)

Lugna sköna söndag. 
Så har vår dag varit. Inga måsten, lite plock och en skön promenad. 

Nöjd med helgen och nu taggar vi för ny vecka. :) 

Bildregn från helgen. 










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?